bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

ارجو المساعدة

محمد عمر

انا عندي 25 سنة وعندي نسبة صلع 30 % وهحتاج لــ 2000 قرافت ودخلت هنا المنتدي وبحثت عن تجارب الاعضاء المحترمين بس مش عارف اتوصل لدكتور معين لان التجارب كتير انا كنت كلمت منسق كلينك اكسبرت بس شوفت تحذيرات كتير عن المركز ده وكمان كلمت منسق estpera فياريت تفيدوني لاني مش عارف ايه افضل مراكز لزراعة الشعر وكيفية التواصل معهم فياريت اصحاب التجارب يفيدوني واتمنى رد واضح ومباشر

وداد

مدير عام
أخوي محمد بارك الله فيك ،،

بصراحة المنتدى مليئ بالتجارب الجيدة ولدى مراكز موثوقة فلما لا تبحث لدى أكثر من مركز وطريقة التنسيق هي انك تبحث عن موقع المركز في النت وتقوم بالاتصال في رقم المنسق وبصراحة مراكز تركيا سهلة التنسيق كثيرا لانهم يتميزون بقوة الدعاية والاعلان من خلال مواقعهم الالكترونية ،،
وتستطيع ايضا ارسال رسالة خاصة الى العضو الذي أجرى العملية لدى المركز المطلوب ،،

انصحك بمراجعة المراكز في قسم التجارب واختيار المركز بتأني ،،

تحياتي ،،

محمد عمر

مع احترامي لتجارب الجميع بس فيه تجارب بحس انه دعايه لمشفي مش اكتر مش انها تجربة حقيقة فصعب الثقة في تجربة معينة او مشفي معين

وداد

مدير عام
اخوي ليس الوضع بهذا السوء ،،
اساليب الدعاية معروفة ونحن عندما نشعر بأن الموضوع دعاية ننقل التجربة الى القسم العام لحين اثبات التجربة أو نقلها الى سلة المهملات ،،

عندما تشاهد أكثر من شخص قام بعمل العملية لدى مركز معين وكانت نسبة الرضا كبيرة فهو مركز جيد ،،
والمراكز الجيدة هي التي تثبت نفسها في النهاية ،،

تحياتي ،،

Hi2013

حط في بالك حاجه مهمه لاتعتقد ان الزراعه بتعطيك النتيجه الي في بالك نعم زراعة الشعر تعطيك تغطيه للصلع لكن ماتعطيك كثافه

محمد عمر

ما هو ده اللي قلقان منه وعايز دكتور كويس وخبير عشان الكثافة والتوزيع وانا مش اصلع كامل وعندي كثافة في المنطقة المانحة كويس بس انا لحد دلوقتي لسه ما قررتش علي حد ولا وثقت في دكتور معين وطلبت المساعدة عشان كدا بس هنا الكلام الدبلوماسي كتير وانا ببقا محتاج رد واضح وصريح او ان حد يرشحلي دكاترة بعينهم

وداد

مدير عام
ما هو ده اللي قلقان منه وعايز دكتور كويس وخبير عشان الكثافة والتوزيع وانا مش اصلع كامل وعندي كثافة في المنطقة المانحة كويس بس انا لحد دلوقتي لسه ما قررتش علي حد ولا وثقت في دكتور معين وطلبت المساعدة عشان كدا بس هنا الكلام الدبلوماسي كتير وانا ببقا محتاج رد واضح وصريح او ان حد يرشحلي دكاترة بعينهم

لا أعرف ماذا تقصد بالكلام الدبلوماسي ؟؟؟
أنت وضعت سؤال وأجبنا عليك ،،
ولكن لا تتوقع منا أبدا أن نختار لك دكتور ونقول لك أزرع عنده ،،
ولا يوجد أحد من المشرفين سيرشدك لمركز معين ،،
أختيار الدكتور مسؤولية الشخص الزارع فقط ،،
هذا هو الرد الواضح والصريح الذي لدينا

أعلى