bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

عن الهيردال؟؟

mxm2011

Member
أخوانى وأخواتى سمعت عن الهيردال وقدرته على وقف التساقط والإنبات من جديد ..فهل هذا صحيح؟؟
وماهى أضراره؟؟ وهل يوجد فى مصر وماهو سعره؟؟ شكراا مقدما للجميع,,
تحـــياتى,,

اد كنت تقصد المينكسوديل
نعم بعد الاستعمال اليومي وبشكل منظم للدواء يوقف التساقط ويمنع او يأخر حدوثه ويقوى البصيلات الضعيف
بالنسبة للاضرار تعتبر اضراره بسيطه مثل الحكه او ظهور بعظ الحبوب او التهاب فروة الراس واحيانا ازدياد ضربات القلب اوالشعور بي دوار / لاكن هده الاعراض لا تظهر على كل من استخدم الدواء كل جسم وتقبله لدواء لاكن الاهم اد نجح معك الدواء يجب عليك المواصله عليه مدى الحياه

ahmad sami

Member
اد كنت تقصد المينكسوديل
نعم بعد الاستعمال اليومي وبشكل منظم للدواء يوقف التساقط ويمنع او يأخر حدوثه ويقوى البصيلات الضعيف
بالنسبة للاضرار تعتبر اضراره بسيطه مثل الحكه او ظهور بعظ الحبوب او التهاب فروة الراس واحيانا ازدياد ضربات القلب اوالشعور بي دوار / لاكن هده الاعراض لا تظهر على كل من استخدم الدواء كل جسم وتقبله لدواء لاكن الاهم اد نجح معك الدواء يجب عليك المواصله عليه مدى الحياه

mxn يقصد حبوب الهيردال الفيتامينات والزنك

ممكن تسال عليها في صيديليات العزبي لو ملقتهاش عندهم يبقي مش موجوده في مصر
في فيتامينات حلوه برده زيها ( بانتوجار في منه الماني ومصري ) و(هيرتون) سعر بانتوجار الشريط ب 7 جنيه 10 كبسولات تتاخد 3 مرات ف اليوم بس ده المصري معرفش الالماني بكام وهيرتون ب 8 جنيه 10 كبسولات بتتاخد مره واحده بس ف اليوم وممكن تاخد معاهم حبوب زنك اسمها فيتازنك وده رخيص بس مش فاكر بكام

دول احسن و اشهر فيتامينات موجوده ف مصر دلوقتي

mxm2011

Member
شكرا يابوحميد ..لكن أنا لسه شارى شريطين بانتوجار الشريط ب6 جنيه :) مش 7 ,,طبعا هو الأفضل بحكم البحث خلال 7 سنين وتجربه الكثير من المنتجات..
فعلا سألت عن الهيردال لم يعرفه أحد فى الصيدليات العاديه لكن هبقى أسال فى سيف يمكن ألاقيه...
تحياتى’’

طرابلسى :: كنت أقصد طبعا هيردال وليس مينوكسيديل ..شايفك بتعطى وصف للأدويه بعد أن كنت بتسألنى فى السابق :) بقيت خبره هههههههههههه أهلا بك فى نادى الباحثين عن العلاج ويارب الشفاء للجميع..

أعلى