bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

حد سمع عن العلاج اليابانى كامينوموتو تريجر ( kaminomoto trigger ) وهل فعلا له تأثير على إنبات الشع

mostafamohamed

حد سمع عن كامينوموتو تريجر kaminomoto trigger وهل فعلا له تأثير على إنبات الشعر

رد: حد سمع عن العلاج اليابانى كامينوموتو تريجر ( kaminomoto trigger ) وهل فعلا له تأثير على إنبات الشعر

تبغاها مني ونا أخوك ؛ من الاخر اذا عندك صلع وراثي ؛ كل هذي المنتجات كلام فاارغ وليست سوى مضيعة للوقت والمال

mostafamohamed

رد: حد سمع عن العلاج اليابانى كامينوموتو تريجر ( kaminomoto trigger ) وهل فعلا له تأثير على إنبات الشعر

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سبحان الله 11
تبغاها مني ونا أخوك ؛ من الاخر اذا عندك صلع وراثي ؛ كل هذي المنتجات كلام فاارغ وليست سوى مضيعة للوقت والمال
تسلم يالغالى بس الواحد بيحاول يتعلق فى أى أمل ممكن يأتى بمفعول
وللأسف سعر الزجاجة مش رخيص ده غالى جدا 1600 جنيه مصرى
وطبعا بيقولوا علشان تشوف مفعوله لازم تجرب لا يقل عن ثلاث زجاجات
مش عارف بقى ده حوار نصب بطريقة يابانية و كدة ولا فعلا له تأثير

صدقني انا مجرب لمثل هذي الاشياء ؛ وكنت نفسك احاول اعلق نفسي بأي أمل لكن ما نفع معي أي علاج ،، انت ي الغالي حاول تحدد سبب تساقط الشعر عندك يمكن ما يكون وراثي

mostafamohamed

اقتباس:

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سبحان الله 11
صدقني انا مجرب لمثل هذي الاشياء ؛ وكنت نفسك احاول اعلق نفسي بأي أمل لكن ما نفع معي أي علاج ،، انت ي الغالي حاول تحدد سبب تساقط الشعر عندك يمكن ما يكون وراثي
هوا حضرتك الشعر كويس جدا من منطقة الوسط وباقى الرأس ماعدا الجانبين اللى الشعر تطاير منهم
لانى كنت استعمل الاستشوار و فرد الأعشاب
ايه الحل دلوقتى؟

أعلى