bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

دكتور شاطر بمصر لزرع الشعر

zaher

أختي عايزة تزرع شعر ومش عارفين دكتور كويس في مصر دورنا في النت لقينا واحد اسمه مجدي عبد السلام ... حد يعرف عنه حاجة ؟؟ ولو مش هو، مين احسن دكتور في مصر لزراعة الشعر

omar2012

Member
السلام عليكم
أخي الكريم , الزراعة في مصر , ليس لها تجارب ناجحة لأنه بالاساس التجارب تكاد تكون معدومة أو غير واقعية

أنا بحثت عن عيادات و مراكز ومستشفيات وأطباء بمصر , وناس يذكرولي أسماء أطباء وأنهم مؤهلين من برا و شهادات وكلام فضائي وأنهم شاطرين ووو كلام كتير ,بالحقيقة أصغر عيادة في تركيا 2متر*2متر , ممكن تجبلك نتائج مرضية أحسن من أفضل مركز في مصر متخصص كما يدعي بالشعر

طبيعي تسمع كلام ناس , وتقرأ مواضيع وتلاقي مواضيع تفتح بمنتديات معينة لعمل دعاية لأحد الاطباء ,بس لا تنغر بالكلام

عن تجربة يا أخي . الدكاترة في مصر مؤهلين فقط للعلاج تساقط الشعر وصفات حبوب , منسكديول , حقن بلازما , مثتروبي , فنسترايد , فيتامينات , أكتر من هذا لا تصدق

لو تريد أسماء دكاترة شاطرين ممكن أعطيك أسماء كعلاج وليس زراعة لأنه متل ما قلتلك لا يوجد تجارب ناجحة أو تجارب عملية يبنى عليها , فتركيا الأنسب والأوفر والأضمن

zaher

شكرا ليك

طب لو عايز اعمل حاجة زي كدة في تركيا ازاي اعرف مركز كويس هناك ومتعرفش تكلفتها هناك كام؟

aljabure

Member
ادعوك للابحار في تجارب الاعضاء ستجد كل ماتحتاجه واكثر وابعد عن اطباء مصر نصيحه اغلب تجاربهم فاشلة وخليك مع التجارب الموجوده في المنتدى

omar2012

Member
مشان ريحك وما تضيع وقتك , أدخل على قسم تجارب الزراعة مثلاً وشوف الموضوع المثبت تبع أرشيف العمليات

المراكز الموثوقة حسب وجهة نظري ( شيفر , محمد جوشتلو , سركان , ميد هير , ) هدول أخي اكتر الدكاترة أو المزاكز اللي عملوا عمليات كثيرة بالنسبة للأعضاء , ممكن المراكز الثانية عملوا عمليات بس ما حدا نزل تجربته ,

بس بشكل الكل الباقي كويس , متل ادم وحواء , رسول , مركز اسطنبول , , ماجيك هير , بس يمكن تجاربهم اقل من السابقين , أنت

أعمل بحث في غوغل عن كل هي المراكز و أبعتلهم صور الحالة , وشوف التكلفة وكم جرافت و إن شاء الله تلاقي الأنسب لك

محمد جوتشلو
مشفى شيفر
دكتور سركان
مستشفى اناتوميكا
ابراهيم بعيادة اوتو جيمنيد
مركز ادم وحوا
مركز اسطنبول
رسول يمان
مركـز ستـار هيـر
ماجيك هير
اسيتي تركيا
كلينك اكسبيرت
مركز تايفون
ميد هير

zaher

هو بالنسبة لمركز شيفر انا مش لاقي الموقع بتاعه يا ريت حد يفيدني

zaher

مش عارف الاقي حاجة عن مركز شيفر عشان اتواصل معاهم بدور عليه في جوجل مش بيطلعلي هو ليه اسم تاني او ايه الويب سايت بتاعه؟

أعلى