bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

ياريت حد يساعدنى انا بمووووووووووت

spiderman2010

Member
ياريت حد يرد عليا من الدكاتره والاستشاريين

انا شعرى بدأ يسقط ويخف من 5 سنين كده بس كان بيسقط خفيف وروحت لكذا دكتور كان كله بيقولى ده صلع وراثى ويدولى ادويه ومنها طبعا المنوكسديل وفضلت ماشى عليه وكان السقوط بسيط وهما قالولى هوا كده كده هيقع بس احنا بنطول المده بدل ما يسقط فى 5 سنين يسقط فى 10 15 سنه كده يعنى وكان كويس وبعدين فى اخر سنه كان شعرى بيقع كتيير اوى وانا كنت بستخدم الدوا بيقع كتيير بشكل ملحوظ وبدأ يخف خالص فانا بطلت الدوا بقالى كذا شهر وبرضه لسه بيقع ووقع معظم اللى فى الجزء الامامى وخلاص انا قررت اعمل زراعه بس المشكله ان شعرى لسه بيقع بكميه كبيره وانا بجد مش عارف اعمل ايه عايز اوقف التساقط ده بجد حد يساعدنى انا بموت معنتش عارف اعيش بجد حالتى النفسيه تحت الصفر خايف شعرى كله يقع ياريت حد يساعدنى او يقلى اروح لمين دكتور هنا فى مصر اى حل ارجوكم بسرعه

spiderman2010

Member
ليه محدش رد عليا من الاستشارين او الدكاتره او اى حد يساعدنى ياريت يا جماعه حد يرد عليا بسرعه

نعتذر على التأخير نظراًً لإنشغال الأطباء وستتم الاجابة على جميع استفساراتك في اقرب وقت

spiderman2010

Member
شكرا على الاهتمام انتظر الرد من احد الاستشارين

spiderman2010

Member
هو ليه محدش بيساعدنى ياريت يا جماعه تراعوا ان فى ناس حالتها النفسيه تحت الصفر والله بنمووووووووووت انا نفسى حد يقولى اى حل ارووح لمين هنا فى مصر برضه مش عارف مش لازم استشارى او دكتور يرد عليا طلما مش فاضيين اى حد من الاعضاء يقولى اروح لمين بسرعه حرام عليكو

spiderman2010

Member
هو ليه محدش بيرد عليا مع ان فيه ناس كاتبه استفسارات بعد موضوعى واترد عليها من الدكاتره ليه كده !!!؟؟؟؟؟

لا يفضل الزراعة مع وجود هجمة في تساقط الشعر ويفضل الاستمرار على العلاج مع مشاركة المينوكسيديل مع الفيناسترايد

أعلى