bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

عايز حد مجرب رووووووجين

shady mohamed

هااااى ازيكم انا بس كنت عايز اقلكم ع تجربتى مع هير باك 5% بس جربتة شهرين مش حسيت بفرق فياريت لو حد عندة افادة اكتر ياريت يقلى دى صورتى شعرى خفيف منوسط راس كدة :( وسمعت عن روجين فياريت لو حد جرب الروجين يقلى عن تجربتة معاه

المرفقات

294.9 KB · المشاهدات: 134

PANORAMA

Member
شعرك بالنسبة لغيرك يعتبر جيد انا ماشوف انه خفيف مره .. وليه استخدمت الهير باك ؟؟ هل كان التساقط عندك بسبب وراثي ؟ يعني هل الدكتور شخص حالتك وقال عندك تساقط وراثي ولا انت من نفسك اشتريته وجربته ؟؟ انا اعتقد والله اعلم انت ماعندك صلع ولا تساقط وراثي لو تعمل تحليل دم وتشوف ايه سبب التساقط او خفه الشعر وبعدين تبدأ رحلة العلاج .. الهير باك وجميع منتجات المينكسيديل تستخدم فقط للصلع والتساقط الوراثي ولو استخدمها شخص اخر مايشتكي من تساقط وراثي راح تزيد حالته للأسوء .. اذا انت مازرت دكتور جلدية من بكرا لازم تزور دكتور وتطلب منه تحليل دم لكل شي يخص تساقط الشعر .. واخر شي احب اقولك ترى مو اي منتج ينجح مع شخص يكون مناسب وناجح لشخص ثاني الاجسام واستجابتها للعلاج تختلف من شخص لاخر.. اتمنى من الله يشفي شعرك ويمنحك شعر صحي وجميل.

shady mohamed

شعرك بالنسبة لغيرك يعتبر جيد انا ماشوف انه خفيف مره .. وليه استخدمت الهير باك ؟؟ هل كان التساقط عندك بسبب وراثي ؟ يعني هل الدكتور شخص حالتك وقال عندك تساقط وراثي ولا انت من نفسك اشتريته وجربته ؟؟ انا اعتقد والله اعلم انت ماعندك صلع ولا تساقط وراثي لو تعمل تحليل دم وتشوف ايه سبب التساقط او خفه الشعر وبعدين تبدأ رحلة العلاج .. الهير باك وجميع منتجات المينكسيديل تستخدم فقط للصلع والتساقط الوراثي ولو استخدمها شخص اخر مايشتكي من تساقط وراثي راح تزيد حالته للأسوء .. اذا انت مازرت دكتور جلدية من بكرا لازم تزور دكتور وتطلب منه تحليل دم لكل شي يخص تساقط الشعر .. واخر شي احب اقولك ترى مو اي منتج ينجح مع شخص يكون مناسب وناجح لشخص ثاني الاجسام واستجابتها للعلاج تختلف من شخص لاخر.. اتمنى من الله يشفي شعرك ويمنحك شعر صحي وجميل.

شكرا اخى بنوراما لكن انا كشفت ودكتور كتبلى ع هير باك هو حسيت بفرق بس خفيف اوى بس كتير قلولى ان روجين هيفرق معاك واشكرك ع اهتمامك ;)

ahmad sami

Member
انا رايي زي بانوراما برده انا مش شايف انك عندك صلع بس انتا ادرا طبعا نصيحتي اعمل تحليل دم الخاص بالشعر ولو عملته اعمله ورح لدكتور تاني غير الاولاني شكله مبيفهمش :d

انا جربت هيرباك لمده سنه والي حد كبير كويس وغطي مساحات بس مش كبيره
الروجين احلي منه طبعا بس غالي الازازه تدخلها في 150- 165 جنيه
وكلهم ف الاخر منيوكسيديل :d

shady mohamed

انا رايي زي بانوراما برده انا مش شايف انك عندك صلع بس انتا ادرا طبعا نصيحتي اعمل تحليل دم الخاص بالشعر ولو عملته اعمله ورح لدكتور تاني غير الاولاني شكله مبيفهمش :d

انا جربت هيرباك لمده سنه والي حد كبير كويس وغطي مساحات بس مش كبيره
الروجين احلي منه طبعا بس غالي الازازه تدخلها في 150- 165 جنيه
وكلهم ف الاخر منيوكسيديل :d

طب اية رايك ف بيرفوما اسمع ان كتير يشكر فية

أعلى