bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

ايهما افضل واسرع ف نتيجة

shady mohamed

سلام عليكم ورحمة الله

ارحب بجميع اعضاء المنتدى وارجو الاستفسار عن ايهما افضل هيرباك 5% ام بيرفورما 5% ياريت الى جرب حاجة منهم يفيدنى ويعطينى معلومات كافية عنهم وشكر للجميع

ahmad sami

Member
توكل علي الله واختار اي منتج الاتنين شركات محترمه ونفس الماده الفعاله انتا لو عايز تقارن بجد يبقي تقول هيرباك ولا ريجين الامريكي ههههههههه ساعتها انا هقولك ريجين بس يعتبر مفيش مقارنه بين الهير باك والبيرفورما

semsem

Member
كلهم واحد والريجين ولا افضل ولا حاجه نتايج البيرفورما اعتقد من التجارب هو الافضل ولك الاختيار.

يا جماعة كيف بدي ضيف موضوع جديد من وين من اي قائمة جنني هالمنتدى

مسك

Member
يفضل الروجين الأمريكي إذا كان متوفر عندك , وإلا هي نفس المادة الا أن الروجين أخف على فروة الراس ولايسبب صداع وقشرة لأني استخدمت الهيرجرو وأحس كان يضايقني ولما استخدمت الروجين خفت بشكل وااضح .

عموما أنا أنصحك إذا ما بديت إالى الآن تجرب Crescina وشوف ما راح تخسر شي وبالعكس هي خاليه من المينوكسيديل أنا بديت فيها من اسبوع والحمد لله الوضع ممتااااز جدا استخدمها يوم ورا يوم .

تحياتي ,,

semsem

Member
أخي افتح القسم الخاص بموضوعك وستجد اعلي الصفحه علي اليمين واسفلها ايضا علي اليمين كلمة موضوع جديد اضغط عليها واكتب ما تريد ...

وداد

مدير عام

أخوي ان شاء الله بس لقيت الايقونة الخاصة بالموضوع الجديد ؟؟ :)
على العموم تلاقيها فوق ومكتوب موضوع جديد على اليمين :)

تحياتي ،،

mxm2011

Member
شوف ياشادى::

غالبيه أطباء الجلديه يصفوا الهير بلس باك 5% آخر مرة أستخدمته كان تقريبا ب75 جنيه...لكن للأمانه هو سمعه على مافيش ..فشعرك بيبقى عاطى على لون أخضر(لون السائل :( ) والقشرة بتبقى واضحه عن أى منتج آخر...ده غير بيبقى قليل فى الصيدليات لأسباب تجاريه فى الغالب...
البيرفورما أفضل فى رأيى فهو شفاف وأقل قشرة من الهير باك...والعلبه أصغر آه لكن سعرها معقول 52 جنيه تقريبا...
لكن الأفضل على الأطلاق الروجين أو الريجين الأمريكى...فوم أو سائل...4 فوم ب620 جنيه و3سائل ب550 تقريبا...
وأنا شخصيا أستعمل الروجين وفى حالات....أشترى البيرفورما...

أعلى