bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

سوال ارجو الاجابه عليه

semsem

Member
كنت استخدم الروله حقت فتح المسامات وله روس كالدبابيس .........انا خدت الجملة دي كوبي وحطتها هنا في سؤالي يا ريت لو حد يعرف ايه هيا الروله اللي بتستخدم في فتح المسام ومن فين بتيجي يرد عليا ضروري وجزاكم الله كل الخير مع دعواتي للجميع بالخير ابدا ....

mr_happy

Active Member

كنت استخدم الروله حقت فتح المسامات وله روس كالدبابيس .........!!!!!

من اين لك هذا ؟؟؟؟

اخي كيف لنا بنعرف وانت مو موضح من وين مصدر هل المعلومه

كيف لنا بان نجاوب !!!!!!

تقبلي تحياتي

أصلع ملعلع

متميز
صاحب تجربة
طيب إذا قلت لي من وين أشتر أو ألاقي جهاز
الكورمنتلنقو
راح أجاوبك على سؤالك
جهاز الكورمنتلنقو مهم جدا في نمو الشعر
وإذا استعملته يعطيك كثافه في اشعر غير طبيعيه ويزيل الصلع نهائيا
منتظر جوابك

ابو بدر

متميز
صاحب تجربة
صحيح الكلام وسبق ان سمعت عنها وشاهدت لها اعلان لكن السؤال هو

هل لها نتائج ؟

الجواب لا اعلم

semsem

Member
الروله

اخواني انا والله من اول ما دخل المنتدي وانا كل يوم مش بيكفيني اربع ساعات وانا فيه بشوف التجارب وبحاول الاقي الحلول الروله دي انا اول مره اسمع عنها كان الامس دخلت علي قسم الاسئله ولقيت واحد بيتكلم عنها وبيقول انه كان بيستعملها لتفتيح المسام وكان يستخدم مينوكسوديل 2% وقال ان شعره كان خفيف ولم يصل بعد لمرحلة الصلع والاخ دا اقسم بالله انه شعره رجع تاني بشكل ممتاز وانا حالتي نفس حالته ولذلك سئلت عن الروله في محاوله لانقاذ ما تبقا وخصوصا اني غير قادر علي موضوع الزراعه في الوقت الحالي وبالنسبة للجهاز اللي اخوي اصلع ملعلع سأل عنه انا مش عارفه والله واول مره اسمع عنه زي الروله ......... وشاكر الاهتمام والرد ويا ريت برده لو حد يعرف الروله يجاوبني

mr_happy

Active Member
اخي الكريم انا لا انصح بالعلاجات الموقتة حيث ان عند توقفها يرجع الشعر بالتساقط مره اخري والحل الوحيد هو (((الزراعه)))

تقبل تحياتي

أصلع ملعلع

متميز
صاحب تجربة
ممتاز أخوي
ما دام انك قرأت موضوع شخص كان يستعملها
وفر على نفسك ووجه له رساله خاصه أسأله عنها ويجيك الجواب فورا
تحياتي

semsem

Member
k

اخي انا لسه في شعر بس هو قلة كثافته ومش فيه صلع ظاهر لسه عندي ليه بقا اروح ازرع شعر واكلف نفسي مع انه في احتمال اني علي اقل تقدير احافظ علي شعري اللي موجود في راسي................... الزراعه اخر مرحله ممكن افكر فيها وده في حالة وجود الصلع الظاهر . يبقا اعتقد انه الصح اني احاول اهتم شويه وخصوصا اني لسه اول مره هجرب موضوع العلاجات والادويه واعتقد انه لا ضرر من المحاوله مع العلم انه لا توجد نية مبيته لدي بان اقلع عن استخدام العلاج وحتي مدي الحياة ان اراد ربي لي التوفيق ...................واخي الفاضل اصلع ملعلع انا فعلا ببعت رسايل عالخاص بس للاسف الشديد مش بلاقي رد ........وشاكر مروركم الجميل وربي يسعد الجميع.........

أصلع ملعلع

متميز
صاحب تجربة
راح يردون عليك انشاء الله
اول ما يشوفون الرساله
وكل واحد وظروفه
تحياتي

أعلى