bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

افيدونى

انا بستخدم هير بلاس باك تركيز 5% بقالى شهرين ونص ........ انا شايف ان فى شعر صغير بدا يظهر وينبت فرحت بصراحه وقلت اخيرا فى امل ......... لكن للاسف ملحقتش افرح :eek: اتفاجئت ان الشعر الصغير مجرد ما ينبت يقع تانى .. قلت يمكن انا مش واخد بالى اكمل .. لاقيت ان الشعر الصغير بيسقط بزياده

اعمل ايه عشان الشعر ده يطلع تانى ويكمل نموه ....... افيدونى

danzo

Member
اخي نفس الشيئ عند بداية استخدامي للمنكسدول وهذا طبيعي جدا فالشعر الجديد سيتساقط بالكامل وينمو بعدها من جديد ويكون اقوى .

اخي نفس الشيئ عند بداية استخدامي للمنكسدول وهذا طبيعي جدا فالشعر الجديد سيتساقط بالكامل وينمو بعدها من جديد ويكون اقوى .

شكرا على ردك طمنتنى شويه والله ... ده انا جالى احباط ... بس المشكله ان نموه بطئ جدا
طب انت بقالك قد ايه بتستخدم المنوكسيديل ؟ وهل جاب معاك فايده ؟ وفى مده قد ايه ؟
شكرا ليك

ياشباب انصحونى اعمل ايه ...... فى دكتور قالى ان كل منتجات المينوكسيديل دى ولا ليها لازمه ...... اللى استعملها لفتره طويله ياريت يقولى فيها فايده ( اكمل عليها ) ولا لا

ahmad sami

Member
انا بستخدم هير بلاس باك تركيز 5% بقالى شهرين ونص ........ انا شايف ان فى شعر صغير بدا يظهر وينبت فرحت بصراحه وقلت اخيرا فى امل ......... لكن للاسف ملحقتش افرح :eek: اتفاجئت ان الشعر الصغير مجرد ما ينبت يقع تانى .. قلت يمكن انا مش واخد بالى اكمل .. لاقيت ان الشعر الصغير بيسقط بزياده

اعمل ايه عشان الشعر ده يطلع تانى ويكمل نموه ....... افيدونى

انا كمان بستخدم هير باك بقالي 3 شهور وشويه طبعا في اول اسبوع هيقع شعر كتير جدا بس ده الطبيعي وبيدل ان الدوا شغال معاك وهيعمل نتيجه ان شاء الله

الغريبه بقي ان الشعر عندي وقف التساقط شويه بالشهر التاني بعد كده رجع يقع في الشهر التالت مش كتير اوي طبعا زي اول اسبوع لكن بيقع بصوره ملحوظه
يمكن عشان انا كنت بستخدم هيرباك 5 % وبعدين استخدمت 2 % !!! الله اعلم ع العموم انا بدأت استخدم ال5 % من يومين وهبقي ألاغيك لو في تطورات :d :d

لا انا التساقط عندى شغال الله ينور .... ياريت نتابع مع بعض التطورات .......
على فكره انا عملت زيك كده من حوالى سنه ... استخدمته بتركيز 2% فبداء يقول فعليت ل 5% بس كنت بحط كتير اكتر من الجرعه .. حصلى التهاب فى ارضيه راسى وشعرى بقى بيقع بغباء .. رجعت لل 2% ولا عمل حاجه فبطلته ..... لكن انا دلوقتى بدات صح بال 5 % على طول وماشى على الجرعه مظبوط ... الحمد لله محصليش التهاب .. بس شعرى بيقع جامد وبقيت خلاص شبه اصلع ..... مش عارف بقى هيعمل فايده معايا ولا خساره فلوس على الفاضى

A.AB

Member
انت مش خسران اي حاجة هي كده كده خربانه :] بهزر
كمل عليه سنه
لو لقيت في تحسن امشي عليه
مفيش تحسن يبقي خلاص بطله

semsem

Member
طيب ايه الاخبار بقا دلوقتي طمنا ان شاء الله خير

طيب ايه الاخبار بقا دلوقتي طمنا ان شاء الله خير

للاسف ياسمسم مفيش فايده .. الادويه دى كلها نصب .. بطلتها .. نصيحه وفروا فلوسكم وادعو ربنا انه يكرمنا بالعلاج الفعال باذن الله .. لكن المينوكسيديل اى كلام ... الحمد لله على كل حال

أعلى