bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

مين عنده استعداد يعمل عملية زراعة الشعر فى ميد هير

darknight

نفسى من زمان اعمل عملية زراعة الشعر من وانا عمرى 22 سنة بس للاسف القدرة المادية منعتنى انا دلوقتى عندى 29 سنة والصلع عندى من الدرجة السادسة او السابعة مش عارف بالظبط المهم انى محتاج شعر كتير فى مقدمة الرأس وميهنيمش لو منطقة التاج مش متغطية المهم لما سالت على الأسعار فى مصر لقتها غالية برضه والنتايج مش معروفة والمساحة المطلوب تغطيتها كبير فعشان كده خفت اصرف فلوسى على الفاضى وبدات اشوف المراكز اللى فى تركيا وقريت فى المنتدى هنا عن مركز ميد هير وعرفت ان تكلفته 1250 يورو يعنى فى حدود 10 الأف جنيه مصرى + تذاكر السفر والتاشيرة والأقامة والمصاريف اظف فى حدود 6 او 7 الأف جنيه يعنى المطلوب فى حدود 17 الف جنيه مصرى ويمكن اقل انا لسه مسالتش كويس فى حين ان العملية لو اتعملت عند احد الدكاترة المشهورين فى مصر هتتكلف مش اقل من 15 الف جنيه وطبعا الكفاءة للاسف اقل من اى مركز فى تركيا فلو حد من مصر يحب يروح معايا ويعمل العملية فى المركز ده وده يمكن يساعدنا نقلل تكاليف شوية ده غير طبعا الصحبة الحلوة ودى اهم حاجة فاللى جاد فى الموضوع ده وناوى يعمل زراعة شعر فعلا يبعتلى رسالة بايميله عشان نتكلم مع بعض ولو حتى قدرنا نجمع 2 او 3 اشخاص فده مش وحش المهم الجدية ولو فى اى اقتراحات عن مراكز اخرى باسعار منخفضة فياريت اى حد يساعدنا من الأعضاء

mr_happy

Active Member
الله يسهل عليك اخي الكريم وتلقي الذي يسرك :d

أخي الكريم أنا افضل انت تبحث عن المراكز المشهورة والذي تكون عندهم العملية ممتازه من جميع النواحي وليس المادة يمكن تدفع مبلغ زهيد وتكون النتيجة أسواء من قبل :(

هذه وجه نظري

تقبل تحياتي​

darknight

الله يسهل عليك اخي الكريم وتلقي الذي يسرك :d

أخي الكريم أنا افضل انت تبحث عن المراكز المشهورة والذي تكون عندهم العملية ممتازه من جميع النواحي وليس المادة يمكن تدفع مبلغ زهيد وتكون النتيجة أسواء من قبل :(

هذه وجه نظري

تقبل تحياتي​
شكرا على رد حضرتك بس بصراحة كل واحد لى قدرته المادية وللاسف عملية زراعة الشعر مكلفة جدا ومش كل الناس عندها القدرة المادية اللى تمكنها من اختيار مكان جيد فانا معنديش اختيارات يا اعملها فى مركز سعره معقول يا عمرى ما هاعملها ابدا لانى مش هقدر على تكاليفها فالأمور مختلفة شوية عندنا فى مصر عن دول الخليج والمرتبات ضعيفة والحياة غالية فبالعافية الواحد قدر يوفر مبلغ ممكن يعمل بيه العملية ومركز ميد هير ناس كتير بيشكروا عليه وبيقولوا نتايجه جيدة والواحد هيسأل تانى وتالت لحد ما يتاكد وشكرا مرة اخرى على النصيحة

mr_happy

Active Member
شكرا على رد حضرتك بس بصراحة كل واحد لى قدرته المادية وللاسف عملية زراعة الشعر مكلفة جدا ومش كل الناس عندها القدرة المادية اللى تمكنها من اختيار مكان جيد فانا معنديش اختيارات يا اعملها فى مركز سعره معقول يا عمرى ما هاعملها ابدا لانى مش هقدر على تكاليفها فالأمور مختلفة شوية عندنا فى مصر عن دول الخليج والمرتبات ضعيفة والحياة غالية فبالعافية الواحد قدر يوفر مبلغ ممكن يعمل بيه العملية ومركز ميد هير ناس كتير بيشكروا عليه وبيقولوا نتايجه جيدة والواحد هيسأل تانى وتالت لحد ما يتاكد وشكرا مرة اخرى على النصيحة

الله يرزقك أخي الكريم من حيث لا تحتسب وتروح وترجع بالسلامة
في هل الحالة انتظر تجارب الإخوان بعد مرور من الوقت لكي يطمن قلبك ومن ثم صلي استخارة وتوكل علي الله
أموفق أخي الكريم

تقبل تحياتي

omar88

Member
يا باشا انا من مصر و ناوي اعملها خلاص و تقريبن في ميدهير [************** ده اكونت بتاعي علي fb خلينا نتكلم

تنيـــــــــــــــه هــــــــام

عزيزي العضو

يمنع اضافه اي وسائل تواصل خاصة عن طريق العام واي تكرار للمخالفه سيعرضك للايقاف

( تم حذف الحساب في الفيس بوك )

ادارة المنتدى

الاسطوري

موقوف
مد هير عملياته جميله جداً ونائجه يشهد لها ويميزه انخفاض سعر العمليه

لكن اوصيك انك تزلم عليهم انهم يستخرجون اكثر عدد ممكن من البصيلات لاتتنازل عم الـ3000 بصيله لان هذا المركز في بعض الاحيان يزرع بصيلات اقل من من الطموح لذلك خلك مصر على الـ3000 بصيله.

بالتوفيق

تأبط شراً

توكل على الله دكتور سركان معروف من اشهر الدكاترة في تركيا حيث انه له شهرة كيرة ويقدر يرفع الاسعار لكنه ثابت السعر لايستغل الناس كباقي العيادات اللي عرفت حاجتنه ورفعوا الاسعار بشكل كبير

أعلى