bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

فين الاقى المنتج ده

السلام عليكم ورحمه الله ..... بعد التحيه لاعضاء هذا المنتدى الرائع فى عندى سؤال لكل حبايبى الصلعان ههههه ...

انا قريت عن منتج اسمه xfusion >>>> ومنتج تانى اسمه توبيك هير وحاجات تانيه .....
المنتجات دى دورها مش انها تعالج الصلع ولكن انها تدارى الصلع وده بانها بتطلع خيوط شبيهه بشعر الراس وثابته مش بتروح الا بالغسيل بالشامبو ودى ممكن تساعدنى انى ادارى الصلعه البهيه شويه لغايه ماربنا يسهل واقدر ازرع او ربنا يكرم ويخترعو دواء .........

السؤال / فين الاقى المنتجات دى فى مصر وتمنها كام تقريبا ؟؟

mr_happy

Active Member
أخي الكريم ان شاء الله تحصلهم وترتاح البال :)

حلك اخوي تسال عنه في الصيدليات أو محلات التجميل ؟ وإذا لم تحصله تطلبه من الإنترنت في موقع www.amazon.com
او www.ebay.com

أموفق

تقبل تحياتي

أخي الكريم ان شاء الله تحصلهم وترتاح البال :)

حلك اخوي تسال عنه في الصيدليات أو محلات التجميل ؟ وإذا لم تحصله تطلبه من الإنترنت في موقع www.amazon.com
او www.ebay.com

أموفق

تقبل تحياتي
انا سالت عنه فى بعض الصيدليات فى مصر ولم اجده ومحدش عارفه اصلا .. مش عارف هل فى وكيل ليه فى مصر ولا لا

mr_happy

Active Member

tarek tarek

Member
هتلاقى ف صيدليه العزبى حاجه اسمها سوبر مليون هير ودى زى التوبك بلظبط

tarek tarek

Member
شكرا ياطارق باشا ... بس ده بكام تقريبا ... وكمان اقرب صيدليه مكانها فين بعد اذن[/ اعتقد 180 جنيه شوف اى فرع من فروع صيدليه العزبى يكون كبير شوف الللى ق شارع سوريا او اللى ف اركيديا مول

mxm2011

Member
مصرى:: لا أنصحك بمثل هذه المستحضرات التجميليه ..لأنها لاتعالج المشكله فقط تقلل من ظهورها أمام الناس وهذا ليس بحل... على كل أنا شخصيا ممكن أن ألجأ لمثل هذا المستحضر فى حاله الخطوبه أو الزفاف ..لكن حتى فى هذه الحاله بالأضاءه الشديدة يظهر الصلع..لذلك أنصحك بتوفير نقودك..وإذا كنت مصمم فكل المنتجات الشبيه بتوبك واحدة تقريبا... وأسأل فى العزبى فى جنينه مول أو سيف فى سيتى ستارز ... موفق,,

مصرى:: لا أنصحك بمثل هذه المستحضرات التجميليه ..لأنها لاتعالج المشكله فقط تقلل من ظهورها أمام الناس وهذا ليس بحل... على كل أنا شخصيا ممكن أن ألجأ لمثل هذا المستحضر فى حاله الخطوبه أو الزفاف ..لكن حتى فى هذه الحاله بالأضاءه الشديدة يظهر الصلع..لذلك أنصحك بتوفير نقودك..وإذا كنت مصمم فكل المنتجات الشبيه بتوبك واحدة تقريبا... وأسأل فى العزبى فى جنينه مول أو سيف فى سيتى ستارز ... موفق,,
شكرا حبيبى على نصيحتك الغاليه ... انا عارف انها مش علاج بس حل مؤقت لغايه ما اقدر ادبر فلوس الزراعه ... كمان انا ان شاء الله هخطب قريب ومش حابب اكون عريس بصلعه ههههه ,. بس هو فعلا بيبان ؟؟ اصل الفيديوهات اللى بتنزل على اليوتيوب بيبقى الشكل طبيعى تماما

mr_happy

Active Member
اخي الكريم

يقولك المثل المصري قرشا علي قرش يسوي قرش

بمعني المبلغ الذي بتدفعه علي الدواء شهريا تستفيد منه بان يكون لك مبلغ اسرع للقيام بالزراعه :)

اخي الكريم انا لا اؤيد المنتجات الكيماويه لان مفعولها مؤقت ومهدره للمال :(

اخي الكريم الحل الوحيد من وجهة نظري (((( الزراعه )))

تقبل تحياتي

أعلى