bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

مركز Cosmetica Hair Clinic فى مصر

bossnemo

السلام عليكم ورحمه الله وبركاته

اخوكم محمد انا عضو جديد فى المنتدى
احب من اخوانى انهم ينصحونى لانى اصبحت نفسيا مش كويس وقررت انى ان شاء الله ازرع شعرى وبعد البحث فى الانترنت قررت انى مش ممكن ازع شعر بطريقة الشريحة
لكنى ان شاء الله هزرع بطريقة الاقتطاف
وطبعا انتو عارفين ان جميع المراكز دى موجودة خارج مصر
انا شايف ان اكتر المراكز دى فى تركيا وانا شايف ان المركز الوحيد الى بيتعامل بطريقة الاقتطاف هو مركز Cosmetica Hair Clinic
ولو فى اى حد من الاخوة يعرف مركز تانى يعمل بطريقة الاقتطاف فى مصر ياريت يقولى عليه
المهم يا جماعة فى اى حد جرب المركز ده او عنده اى معلومات عنه علشان ان شاء الله انا نويت ازع فى المركز ده
وبالنسبة للاخوة فى مصر يا ريت لو فى اى حد زرع شعر فى تركيا يقولى تكاليف الزراعة والاقامة والسفر الى تركيا لزرع 1000 بوصيلة وكمان المركز الى ازرع فيه
انا طولت عليكم اوى يا جماعة بس انتوا عارفين بقى ده شغل فى الراس :)
انا كمان كنت عاوز اسأل هو لازم احلق المنطقة الى هيتم الزراعة فيها مكنة صفر ولا الحلاقة صفر فى المنطقة المانحة بس
وجزاكم الله خيرا​

الاسطوري

موقوف
انا اذكر انني رأيك مركز ممتاز للزراعة في مصر في قسم تجارب الاعضاء، انا انصحك ان تأخذ روحك على مهلك وتتصفح تجارب الاعضاء الى ان تتكون لك فكرة كاملة عن المراكز داخل مصر وتركيا.

انسانه2

مشرفة
يمكنك الاطلاع على قسم تجارب الاعضاء لربما يسهل عليك اتخاذ القرار والله يكتب لك الي فيه الخير

بالنسبه للحلاقه ,,
في الشريحة تحليق المنطقه المانحة فقط
في الاقتطاف تحليق المنطقه المانحه والمستقبله

بالتوفيق ان شاءالله

bossnemo

مشكور اخوانى على الرد وجزاكم الله خيرا

الحالم

يا باشا انا من مصر و ناوي اعملها خلاص و تقريبن في ميدهير http://www.facebook.com/omarion.eltonsy ده اكونت بتاعي علي fb خلينا نتكلم

انا كمان من مصر بس كنت عايز اسالك انت عندك كام سنة ؟ علشان من الصور بتاعتك يبدو لى انك فى منتصف العشرينات .. ومجربتش استخدام الادوية

omar88

Member
انا عندي 24 سنه انا لسه مباتش اصلع بس عايز ازرع الفرغات

الحالم

انا عندى 21 سنة وبرده فى فراغات فى المقدمة بس مش بتبان غير لم ابل شعر و اجيبو على قدام ؟ بس الصراحة انا فضلت انى مزرعش غير لم اتخرج .. وكمان بسمع ان فى علاجات جديدة خلال 2 او 3 سنين فقررت النتظار فلو تقدر تصبر تبقى افضل خصوصا انى شايف انك مش محتاجها بدرجة كبيرة

دكتور محتاج من حضرتك استفسار ضرورى جدا انا عملت عمليه زراعه شعر بالشريحه للمنطقه الاماميه من الشعر والدكتور عطانى ادويه مونوكسديل وبروهير علشان احافظ على باقى الشعر وكمان بيقولى على كورس علاجى بحقن الميزوثيرابى اطلب من حضرتك طلب انا محتاج اعمل عند حضرتك عمليه الاقتطاف لانى بصراحه مش راضى مبدئيا على العمليه بطريقه الاقتطاف وحاله النفسيه متدمره
مع العلم انى العمليه عملتها من تقريبا يوم 25/3/2013 وعايز اعرف من حضرتك هل ممكن اعمل العمليه عند حضرتك فى الايام اللى جاييه ولا استنى شويه لما الجرح يخف من المنطقه الخلفيه ولا حضرتك تنصحنى انى استنى واشوف النتيجه النهائيه للعمليه بطريقه الشريحه مع العلم انى عمرى 24 عاما وفى شهر 8 القادم اكمل 25 عاما
نرجوا من حضرتك الرد السريه ان امكن ولكم جزيل الشكر

semsem

Member
دكتور محتاج من حضرتك استفسار ضرورى جدا انا عملت عمليه زراعه شعر بالشريحه للمنطقه الاماميه من الشعر والدكتور عطانى ادويه مونوكسديل وبروهير علشان احافظ على باقى الشعر وكمان بيقولى على كورس علاجى بحقن الميزوثيرابى اطلب من حضرتك طلب انا محتاج اعمل عند حضرتك عمليه الاقتطاف لانى بصراحه مش راضى مبدئيا على العمليه بطريقه الاقتطاف وحاله النفسيه متدمره
مع العلم انى العمليه عملتها من تقريبا يوم 25/3/2013 وعايز اعرف من حضرتك هل ممكن اعمل العمليه عند حضرتك فى الايام اللى جاييه ولا استنى شويه لما الجرح يخف من المنطقه الخلفيه ولا حضرتك تنصحنى انى استنى واشوف النتيجه النهائيه للعمليه بطريقه الشريحه مع العلم انى عمرى 24 عاما وفى شهر 8 القادم اكمل 25 عاما
نرجوا من حضرتك الرد السريه ان امكن ولكم جزيل الشكر
أخوي اعتقد بأنك أخطأت المشاركه وعموما يجب عليك الانتظار لستة أشهر أذا كنت تريد عمليه أخري ولكن نصيحة أنتظر سنه كامله لحين تري نتيجة العمليه وبعدين قرر اذا كنت تريد عمليه اخري او لا..

أعلى