bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

اريد افضل مكان لزراعة الشعر

ALI

[b]اريد افضل مكان لزراعة الشعر ... لا يهمني بعد المكان .. او سعر العملية اهم شي عندي تكون النتيجه مضمونه .... ارجو المساعدة يا اخوان .[/b]

اصلع واحد

يمدحوون منفووحه يقلوون فيه عبد وكلنا عبيدن لله يسووي حجامه والحين بادي فى الزراعه وعسى الله يكتب الى فيه الخير

ALI

يا اخوي انت تنكت وانا اتكلم جد ..... على العموم مقبوله منك .. اخوانا اصحاب الخبره نبي مساعده عن افضل مكان لزراعة الشعر

عبدالله 99

عضو مميز
اخي الكريم علي الاخوان يمزحون فقط لاتآخذ كلامهم على محمل الجد

عموما شوف الرابط الي تحت

https://www.hairarab.com/vb/forumdisplay.php?f=7

راح تشوف فيه تجارب لجميع الاخوان واسماء العيادات والدكاتره الي عملوا العمليه تقدر تشوف تفاصيل عملياتهم وتقرر انت باختيار الدكتور الي يعجبك وترتاح له

بالتوفيق ان شاء الله

ALI

مشكور اخوي عبدالله ... وكثر الله من امثالك ... فعلا وفرت علي الوقت ...

مشكوور

ahmed.ahmed

Member
اخويا على اهلا بك فى منتداك ..
احب اقلك على افضل مكان للزراعه هو مكلف وغالى وهتسافر بس هتاخد نتيجه نجاح بنسبه الف فى الميه ..
دكتورين اسمهم هاوسون و ونج ودول يعتبرو من افضل دكاتره العالم فى زراعه الشعر ومن افضل افضل مراكز زراعه الشعر فى العالم ..
السعر لاول 2000 بصيله بيكون ب 5 دولار للبصيله الواحده وفيما فوق ال 2000 بصيله ب 3 دولار ..
يعنى لو هتزرع مثلا 3000 بصيله اول 2000 بصيله ب 5 دولار للبصيله الواحده وال 1000 الباقين ب 3 دولار ..
ده موقعهم www.hassonandwong.com
ولو عاوز تشوف تجارب ليهم على موقعهم فيه فيديوز كتير تقدر تشوفها او تقدر تكتب على يوتيوب hair transplant dr wong ..
وفروعهم فى انجلترا وكندا واليونان وامريكا ...
ممكن تراسلهم عن طريق الاميل ده info@hassonandwong.com
ولو حبيت تعرف اى حاجه تانيه وموافق مبدئيا انك تعمل عندهم زراعه قولى وانا ان شاء الله هحاول اجبلك اللى انت عايزه ..
طبعا التكفله عاليه جدا وهتضطر انك تسافر بس انت قلت لا يهمنى المكان ولا العمليه ..
اتمنى اكون افدتك

ALI

اشكرك اخوي احمد على المساعدة .... سوف ادخل الموقع ....

شكرا.....

سارة حسان

رد: اريد افضل مكان لزراعة الشعر

نفس السؤال افضل مكان لزراعة الشعر في العالم واريد الاسعار ايضا .. رجاء المساعدة ضرورى لان شعر زوجى متساقط بشكل غير لطيف ونريد مركز جيد لزراعة الشعر وشكرا لكم .. تقبلو مروري

رد: اريد افضل مكان لزراعة الشعر

نفس السؤال افضل مكان لزراعة الشعر في العالم واريد الاسعار ايضا .. رجاء المساعدة ضرورى لان شعر زوجى متساقط بشكل غير لطيف ونريد مركز جيد لزراعة الشعر وشكرا لكم .. تقبلو مروري

اختي يوجد قسم اسمه (تصنيف تجارب الاعضاء) كامل فيه تجارب للاعضاء الزارعين بالصور وتقييماتهم عن المراكز خلي زوجك يطلع عليهم وان شاء الله تستفيدون

أعلى