bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

انصحوني الله يجزاكم خير عن الزراعه في مصر

Abaras

السلام عليكم وكل عام وانتم بخير مقدما

اول مشاركه لي ف المنتدى ان شاء الله استفيد من تجاربكم

قررت اسوي عمليه زراعه شعر بمصر ان شاء الله عارف ان تركيا افضل بس عندي ظروف ماقدر اسافر ع تركيا
حبيت استفسر عن افضل دكتور وعياده ف مصر لزراعه الشعر ومن جرب الزراعه ف مصر وكم تكلفتها لذا حتزرع تقريبا 3500 بصيله !
انا عن نفسي بحثت وشفت ف دكتورين مشهورين الي هم
دكتور شادي مغربي
دكتور احمد مكاوي

انصحوني الله يجزاكم خير

kareem0

رد: انصحوني الله يجزاكم خير عن الزراعه في مصر

سلام عليكم اخى الكريم اولا انا زرعت من شهرين الا اسبوع عند د شادى المغربي وسبب اختيارى ليه انه مش دكتور تجميل شغال في كل حاجة فقط زراعة الشعر وطبعا النتيجة المبدأية بعد 5 او 6 شهور لو تستنى كام شهر كده ابلغك بالنتايج بكل شفافية لان بحثت كتير فى مصر على النت عن دكاترة زراعة ووجدت افضل دكتورين احمد عادل نور الدين وشادى المغربي بالاضافة لعياده اسمها اوركيد هير ابحث بين التلات بدائل دول مع العلم ان دكتور احمد عادل نور الدين ودكتور شادى المغربي حاصلية على البورد الامريكى واعضاء فى الجمعية الدولية ishrs بس اسعار دكتور شادى غالية جدا بالمقارنة مع باقى الدكاترة

Abaras

اقتباس:اول شي الحمد لله ع سلامتك وانشاء الله تشوف نتايج ترضيك من العمليه و يعطيك العافيه اخوي ماقصرت المشكله اني مرتبط بدوام ماعندي اجازه الا نهايه شوال حق اسبوع فقط عندي بعض الاستفسارات ياريت تقدر تفيدني اكون شاكر لك او تكمني خاص
- ناوي اسويها عند دكتور شادي تنصح ولا ماتنصح ع حسب تجربتك!؟
- هل الدكتور شادي نفسه الي بيسوي العمليه ولا الطاقم الطبي الي معاه !؟
- كم كلفتك العمليه وكم عدد البصيلات الي زرعتها !؟
- عندك رقم الدكتور شادي ع شان ارسل له الحاله ع الواتس !؟

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kareem0
سلام عليكم اخى الكريم اولا انا زرعت من شهرين الا اسبوع عند د شادى المغربي وسبب اختيارى ليه انه مش دكتور تجميل شغال في كل حاجة فقط زراعة الشعر وطبعا النتيجة المبدأية بعد 5 او 6 شهور لو تستنى كام شهر كده ابلغك بالنتايج بكل شفافية لان بحثت كتير فى مصر على النت عن دكاترة زراعة ووجدت افضل دكتورين احمد عادل نور الدين وشادى المغربي بالاضافة لعياده اسمها اوركيد هير ابحث بين التلات بدائل دول مع العلم ان دكتور احمد عادل نور الدين ودكتور شادى المغربي حاصلية على البورد الامريكى واعضاء فى الجمعية الدولية ishrs بس اسعار دكتور شادى غالية جدا بالمقارنة مع باقى الدكاترة

kareem0

*اولا هو اللى بيقتطف بنفسه وهو اللى بيفتح القنوات والزراعه بتم بعد ذلك بواسطة دكتور مساعد اسمه هيثم وممرضتين وبييجي كل شوية يشوف اللى حاصل *كلفة العملية تقريبا 20000 جنيه لل 1200 جرافت يعنى 1200 دولار لل 1200 جرافت تقريبا سعره عالى جدا
* بعد العملية مكنش فى اى انتفاخ ولا بيربط شىء علي راسك واعراض الجانبية لا تذكر بعض الدوخة فى اول اسبوع والمنطقة المانحه لم يحدث لها اى تاثير او فقدان للشعر محترف فى الاقتطاف وفتح القنوات ورسم الخط الامامى
* مهم انك تشوف البصيلات بعد الاقتطاف عشان تتاكد من العدد تقريبيا
* رابعا رقمه موجود على صفحته على الفيس بوك ممكن تبحث وهتلاقيه
* خامسا مقدرش احكم تروح عنده او لا الا بعد ظهور النتائج الاولية بعد 6 اشهر بالنسبة ليا

Sam slama

بلاش احمد مكاوى فاشل عن تجربه زرع لى وفشلت

Mohamed essam

*اولا هو اللى بيقتطف بنفسه وهو اللى بيفتح القنوات والزراعه بتم بعد ذلك بواسطة دكتور مساعد اسمه هيثم وممرضتين وبييجي كل شوية يشوف اللى حاصل *كلفة العملية تقريبا 20000 جنيه لل 1200 جرافت يعنى 1200 دولار لل 1200 جرافت تقريبا سعره عالى جدا
* بعد العملية مكنش فى اى انتفاخ ولا بيربط شىء علي راسك واعراض الجانبية لا تذكر بعض الدوخة فى اول اسبوع والمنطقة المانحه لم يحدث لها اى تاثير او فقدان للشعر محترف فى الاقتطاف وفتح القنوات ورسم الخط الامامى
* مهم انك تشوف البصيلات بعد الاقتطاف عشان تتاكد من العدد تقريبيا
* رابعا رقمه موجود على صفحته على الفيس بوك ممكن تبحث وهتلاقيه
* خامسا مقدرش احكم تروح عنده او لا الا بعد ظهور النتائج الاولية بعد 6 اشهر بالنسبة ليا
النتيجة عاملة ايه ؟

7osni

فعلا بلاش أحمد مكاوي وانا ايضا زراعت عنده وفشلت

newarticl

There was once a blind man who had so fine a sense of touch that, when any animal was put into his hands, he could tell what it was merely by the feel of it. One day the cub of a wolf was put into his hands, and he was asked what it was. He felt it for some time, and then said, "Indeed, I am not sure whether it is a wolf's cub or a fox's: but this I know -- it would never do to trust it in a sheepfold."
Evil tendencies are early shown.
e-commerce business

أعلى