bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

سوال عن Rogain spray 5%

seko

دلوقتي انا مطلوب اني استعمل Rogain spray 5% بس بصراحه سعره غالي في

مصر يا تري لازم هو مخصوص ولا ممكن يكون ليه بديل عنه مع العلم اني لسه

عامل العمليه بقالي 15 يوم والدكتور بيقولي لازم تستعمل بخاخه مدا الحياه الكلام ده صح برضه

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ENG.AHN

رد: سوال عن Rogain spray 5%

اول حاجه ماتقولنا اسم الدكتور وتحكلنا التجربة بالصور لو امكن..
ثانيا انت تستخدمه مدى الحياه لو انت عامل زراعة جزئية ولسه عندك شعر خايف عليه ف المنطقه الغير محمية من DHT.. الي هي المنطقه العلوية والتاج وكده كده استخدمه الفتره الجايه عشان تقلل من shock loss إلى ممكن يحصلك بعد العمليه..
فيه أنواع أرخص فيها الماده الفعالة المينوكسديل إلى هي بيرفورما إكسترا أو hairback الاتنين مصريين بنفس الماده الفعالة وارخص بس اكيد Rogaine انضف

seko

اول حاجه ماتقولنا اسم الدكتور وتحكلنا التجربة بالصور لو امكن..
ثانيا انت تستخدمه مدى الحياه لو انت عامل زراعة جزئية ولسه عندك شعر خايف عليه ف المنطقه الغير محمية من DHT.. الي هي المنطقه العلوية والتاج وكده كده استخدمه الفتره الجايه عشان تقلل من shock loss إلى ممكن يحصلك بعد العمليه..
فيه أنواع أرخص فيها الماده الفعالة المينوكسديل إلى هي بيرفورما إكسترا أو hairback الاتنين مصريين بنفس الماده الفعالة وارخص بس اكيد Rogaine انضف

اوعدك انزل كل حاجه بالصور بس عشان انا لسه 15 يوم مفيش مفيش اي جديد وكمان سمعت ان الشعر بيقع بعد العمليه وبيفضل يقع لمدة شهرين

وانا اه الدكتور قالي ان في مناطق عندي هتقع من الوراثه الي هي التاج في احنا هنستعمل البخاخه دي عشانها وكمان هنستعملها علي المكان المزروع الي هو الجزء العلوي كله بس بيقولي هستستمر علي البخاخ علي طول انا هجيب Rogain spray 5% استعمله اول تلات شهر عقبال بس ما الدنيا تتظبط وبعد كده هستعمل حاجه تاني ارخص في عشان كده بسال ينفع عادي ولا مينفعش استعمل اي حاجه تاني غيره ارخص

feras239

زرعة بمصر ولا برا
صراحة للاسف ماحد كتب تجربه عن منتج مصري على فتره طويلة عشان نقدر نفيدك

seko

زرعة بمصر ولا برا
صراحة للاسف ماحد كتب تجربه عن منتج مصري على فتره طويلة عشان نقدر نفيدك

لا في مصر وبصراحه Rogain spray 5% غالي جدا ومش موجود عندنا عشان كده بسال فيه بديل

feras239

عارف انك عاوز اجابة ع سؤالك ولو تلاحظ نفس الموضوع قد طرح هنا قبل وكلنا فمصر بس محدش افاد بحاجة ويبدو انو الروجين هو الحل

بس لو تكرمت زودنا بتفاصيل وصور ياريت كونك عاملها بمصر وانا دلوقت بمصر وحاب استفيد من تجربتك
كاسم الدكتور وبكم والخ الخ
علمنا بلتفاصيل

seko

عارف انك عاوز اجابة ع سؤالك ولو تلاحظ نفس الموضوع قد طرح هنا قبل وكلنا فمصر بس محدش افاد بحاجة ويبدو انو الروجين هو الحل

بس لو تكرمت زودنا بتفاصيل وصور ياريت كونك عاملها بمصر وانا دلوقت بمصر وحاب استفيد من تجربتك
كاسم الدكتور وبكم والخ الخ
علمنا بلتفاصيل

ما انا عشان مردش عليه في بسال تاني عشان بجد انا تعبت جدا ولغاية دلوقتي كمان مش لاقي الروجين اصلا مش انه غالي كمان عشان كده بسال علي البديل حتي لو غالي شويه بس يكون متوفر ؟؟؟

انما بالنسبه للموضع انا هروح للدكتور بعد بكرا اجيب الصور قبل العمليه والصور بعد العمليه وهعمل موضوع بيها واقولك برضه من عنيه

feras239

فيه صفحه ع الفيس اسمها
rogaine in egypt - روجين فى مصر
انا اشتريت منها
وده اللنك بتاعها
https://www.facebook.com/rogaineegypt/

ههههه اشك فواحد بالقروب يكون صاحبها
طيب هوا عنده الفوما
وبكم سعرها عنده لو سمحت لان لو فاتح وكر مخدرات مش حيخاف يكتب اسعار
كل ماحد ساله يقوله الخاص

feras239