bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

سوال بعد الزرع ؟

somax

Member
]لو سمحت عايز اعرف بس ايه الي بيحصل بعد الزرع عشان في ناس بتقول ممكن الشعر يقع تاني وفي ناس بتقول وشها بيورم ولازم تنام علي ضهرك اول كام يوم واني لازم استعمل ادويه بعد العمليه لما شعري يقع تاني انا هزرع عند دكتور شادي في مصر

ولما بزرع الشعر بيقعد اد ايه عشان يطلع ويطول كام فتره وامتي هبتدي ملبسش الكاب تاني عشان اخرج عادي

ولد نجد 1

Active Member
رد: سوال بعد الزرع ؟

شوف لو زرعت عند شادي او دكتور بمصر راح يحصل لك كل الي قلته هههههههه ياقلبي اسمع النصائح الزراعة بمصر والدول العربية فاااشلة بامتياز بعدين ماراح ترضى على نتائجها شوف العالم كلها تروح تركيا والصين واوربا للاسف دكاترة الزراعة العرب سباكين وماعندهم كفاءه راجع نفسك وادرس الدكتور شادي قبل تقرر تزرع عنده لازم تشوف حالات على ارض اقع ونماذج زرعت عنده مو تشوف الصور الي عندهم بالعيادو ترى الصور هذي فتوشوب وبعضها مو معمولة عندهم نصيحة اخ قبل تزرع اجلس شهر كامل وانتا تدرس الدكتور اي بتزرع عنده وتفتش على كفاءته وسمعتهم كانك رايح تتزوج بالضبط واكثر لان هذا دماغاك مش دماغ غيرك ولا قرر السفر لتركيا والزراعة هناك.

بو عرب

ههههههه درر يا ولد نجد ههههه بس تشبيهك بالسباكين قلتني ضحك وانا وجهي متفوخ من الزراعه والضحك يضايقني

somax

Member

الزراعه في تركيا او اي بلد تانيه تكاليفها عاليه مفيش غير مصر الي ظروفي تسمح بيها في حد يقولي حد جرب عند دكتور شادي

أعلى