bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

استفسار عن حجز عملية الزرع

aamir

طيب كنت استفسرت من قبل عن افضل مكان او طبيب لعملية لكن يعني استخرت الله سبحانه وتعالي واستقريت علي رسول يمان او يتكين باير
ارائكم ؟ من الافضل ويعني كيفية التنسيق للعمليه مع العلم اني من مصر مش من الخليج

انا مصرى مثلك ..لو كده نسافر سوا .........انا معى تأشيره لمده ٦ شهور.........وسافرت يوم ١٥شهر ٨ الشهر اللى فات لاسطنبول لاكن معملتش عمليه.......شوف كيفيه التواصل نسافر سوا

aamir

انا مصرى مثلك ..لو كده نسافر سوا .........انا معى تأشيره لمده ٦ شهور.........وسافرت يوم ١٥شهر ٨ الشهر اللى فات لاسطنبول لاكن معملتش عمليه.......شوف كيفيه التواصل نسافر سوا
يا ريت والله
ممكن تقولي خلصت التاشيره ازاي ؟ وايه المطلوب عشان لسه متخدتش خطوه فالموضوع ده

aamir

مش عارف ابعتلك علي الخاص لو تعرف انت ابعتلي رقمك اتواصل معاك

اولا جواز سفر .....رصيد من البنك اكتر من ١٠٠٠٠(عش الاف جنيه)

,,,,جواب من شغللك لو كنت موظف انك على رأس العمل معناها انك لسه شغال..........٣ صور خلفيه بيضاء.....حجز مبدئى للفندق والطيران وده من شركه سياحه جنب السفاره اسمها ايجيبشن استارز الحجز المبدئى للفندق او الطيران ١٥٠ جنيه....وتروح الساعه ٩ ومن غير موعد مسبق مع السفاره لانك بتروح عادى جدا ووبتقف طابور لحد ما ييجى دورك..........وبعد ما ياخد من الورق بيطلب منك ٤٣٠ جنيه تمن التأشيره تعرف انك حتاخد الفيزا.....وبعد ٣ او٤ ايام بيقولك تعالى استلم بعد الساعه ١٢ نصيحه رووح بدرى استلم الفيزا ومن هناك اطلع على المجمع بتطلع حاجه اسمها تصريح سفر ده لازم يطلع عشان مش ترجع من المطار ....انا مش عارف اكلمك خاص ......اكتبلى رقمك وانا اكلمك

aamir

طيب انا حطيت رقمي وتقريبا الادمن شاله
عموما شكرا علي المعلومات المفيده
تفتكر اني لو خلصت التاشيره ممكن اسافر اعمل العمليه علي طول ةلا هضطر ارجع تاني لان ظروف شغلي مش هتسمح اخد اجازات كتير

طيب انا حطيت رقمي وتقريبا الادمن شاله
عموما شكرا علي المعلومات المفيده
تفتكر اني لو خلصت التاشيره ممكن اسافر اعمل العمليه علي طول ةلا هضطر ارجع تاني لان ظروف شغلي مش هتسمح اخد اجازات كتير

اول ما تخلص وتاخد الفيزا بتحجز تذكره وبتسافر..........ادينى موعد ونفتح سوا واكلمك لو قرات رسالتى اكتبلى امتى بتفتح وانا اقولك على الحاجات اللى انت عايزها ...........بمجرد قراءتى حكتبلك انا حفتح الساعه كام ونتقابل فى المنتدى

aamir

المشكله ان مليش مواعيد محدده بس غالبا يعني هتلاقيني موجود بكره بعد 11 بليل ممكن لحد 2
وانا موجود دلوقتي لحد الفجر تقريبا فلو دخلت اكتبلي

aamir

هو تصريح الصفر ده اللي ليه علاقه بالجيش ؟ لو هو انا معافي نهائي غمش هحتاجه

اوكيه حفتح ١١ او ١٢......تصريح السفر مالوش دعوه بالجيش لاكن هناك بعض الدول قبل السفر ليها لابد من اخد تصريح سفر مثل تركيا وقطر وليبيا ....المهم خلص فيزتك الاول وبعدين تصريح السفر بياخد ٣ ايام وبيطلع لاكن لابد منه عشان مش ترجع من المطار

اسف تصريح السفر اقصد

ملهاش دعوه بالجيس.دى تصريح بيطلب لسفر هن الشخص فى حاله اليفر لتركيا او ليبيا او قطر.وبياخد 3 ايام وبيطلع عادى.بتروح المجمع بعد ما تاخد الفيزا بتصورها واول صفحه فى الجواز.وبتروح فى اادور التانى عند ظابط اتصال وبتدفع 50قرش نصف جنيه وبتاخد استماره وبتمﻻها وتقدمها وبعد يومين او تﻻته بتاخد التصريح

aamir

ملهاش دعوه بالجيس.دى تصريح بيطلب لسفر هن الشخص فى حاله اليفر لتركيا او ليبيا او قطر.وبياخد 3 ايام وبيطلع عادى.بتروح المجمع بعد ما تاخد الفيزا بتصورها واول صفحه فى الجواز.وبتروح فى اادور التانى عند ظابط اتصال وبتدفع 50قرش نصف جنيه وبتاخد استماره وبتمﻻها وتقدمها وبعد يومين او تﻻته بتاخد التصريح
اها فهمت

aamir

في دكتور اسمه خالد الحوشي في القاهره اترشحلي من طبيبه هنا وقالتلي انه هو اللي دخل الزراعه مصر ومعاه البورد الامريكي
انا رايحله يوم الاتنين ان شاء الله
هو في المهندسين في القاهره هستشيره كده

لازم تصريح سفر .بتصور الفيزا واول صفحه من جواز السفر وتروح مجمع التحرير وبتطلب تسريح سفر وبتملاءه وبعد ٣ ايام بتييجى تستلمه

aamir

في دكتور اسمه خالد الحوشي في القاهره اترشحلي من طبيبه هنا وقالتلي انه هو اللي دخل الزراعه مصر ومعاه البورد الامريكي
انا رايحله يوم الاتنين ان شاء الله
هو في المهندسين في القاهره هستشيره كده

midostar

السلام عليكم انا مصرى 24 سنة ونويت ان شاءا لله انى اعمل العملية بس محتاج فعلا شوية تفاصيل زيادة لانها فعلا مش سهلة ياريت تفيدونى من خبرتكم اذا كنتم استقريتم على مركز او اخصائي ممتاز

midostar

استاذ احمد سؤال بخصوص تذكرة الطيران لو تقدر تفيدنى فى سعر التذكرة وهل السعر يشمل ذهاب وعودة بما ان حضرتك سافرت تركيا قبل كدا

aamir

طيب رحت للطبيب خالد الحوشي الموضوع ككل معجبنيش بيستخدم تقنيه قديمه ومش متمكن من العمليه فنصيحه يعني من النتايج اللي شفتها هنا السفر لتركيا هو الحل فعلا

أعلى