bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

افيدوني ( اسئلة عامة قبل اجراء العملية )

manchi

انا عايز اعمل زراعة شعر بس عندي شوية اسئلة اتمني من الاخوة انهم يفيدوني فيها جزاهم الله خيرا
1- انا الصلع عندي تقريبا بالدرجة السادسة يعني يحتاج جلستين فكم يكون الفرق في السعر بين عمل جلسة او اتنين هل يكون الضعف ( لاني عايز اعمل الجلستين مع بعض في نفس الرحلة )
2- انا عندي قشرة كتير هل فيه مشكلة من اجراء عملية الزرع مع وجود هذه البشرة الدهنية لفروة الراس
3- انا مقيم بالخبر وسمعت انو في مستشفي سعد ******* بيعملو العملية فاعملها في الخبر وريح بالي من السفر ولا ايه رايكم
4- اذاكانت تفضل تركيا انا شايف اسماء عيادات كتير كويسة فممكن حد يرشحلي عيادة كان عمل فيها العملية قبل كده او يعرف حد عمل فيها العملية
5- كمان تذاكر السفر لتركيا ذهاب وعودةكم تكلف وجزاكم الله خيرا

فيه عيادات زراعة شعر في السعودية كثيره منها **** والعالميه وغيرهاا .. لكن بالنسبه لي انا مااثق بأي عياده في السعودية نهائيآ .. وانصحك بتركيا هي الدوله المشهوره بزراعة الشعر ومدري عن الدول الاخرى لكن اعتقد تركيا افضل من جميع النواحي سعر افضل وشغل افضل وعمومآ اللي فالسعوديه مرح يكون شغلهم مثل تركيا .. ناهيك عن سعر الزراعه..

بالنسبه للعيادات في تركيا انصحك تدخل على تجارب الأخوه في قسم التجارب وصدقني بترتاح كثير لما تاخذ معلومات عن زراعة الشعر .. واسأل ولاتنسى الاستخاره والتوفيق من الله

manchi

فيه عيادات زراعة شعر في السعودية كثيره منها **** والعالميه وغيرهاا .. لكن بالنسبه لي انا مااثق بأي عياده في السعودية نهائيآ .. وانصحك بتركيا هي الدوله المشهوره بزراعة الشعر ومدري عن الدول الاخرى لكن اعتقد تركيا افضل من جميع النواحي سعر افضل وشغل افضل وعمومآ اللي فالسعوديه مرح يكون شغلهم مثل تركيا .. ناهيك عن سعر الزراعه..

جزاك الله خيرا اخي الكريم

أعلى