bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

مارايكم لى دواء نيكسوديل ريكسول للحيه

star20

انا الدكتور الصيدلى شكر ليا جدا جدا ف نيكسوديل لشعر اللحيه لانى جربت المينوكسديل 5 وجاب لى التهابات رهيبه فقالى جرب نيكسوديل ريكسول ما رايكم ف لشعر الذقن هل سوف يثمر بنتائج وكم المده التى سوف اراء فيها هذه النتائج وهل فعاليته مثل المينوكسديل ام اضعف ام اشد ؟

star20

دة اسم المنتج بالانجليش (rexsol nixodil tonic)

star20

42 مشاهده ولا رد حتى واحد وينكوا ياجماعه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

star20

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ وين الردود

omaga

Member
ريكسول نيكسوديل من شركة ريكسول الفرنسية منتج لعلاج تساقط الشعر يحتوى على مواد طبيعية فيتامينات وزيوت واحماض امنية ويحتوى ايضا على الكحول لذلك ممكن ان يسبب بعض الاحمرار اما بالنسبة لفعاليته فبالتاكيد مفعوله اقل وابطئ من المينوكسيديل .

star20

لكن سمعت انوا اقوه من المينوكسديل ؟

اخي المشاهدات مو بالشرط تكون من الاعضاء الاغلب انهم زوار هذا اولا

ثانيا اخي هذا المنتج عبارة عن فيتامينات ومكونات طبيعيه من احماض وغيرها

اخي اعتقد المنتج تأثيره اقل من المينوكسيديل ، اذا كان المينوكسيديل 5% يسبب

آثار جانبيه استخدم الرغوة واذا كانت الرغوة نفس آثار البخاخ استعمل النيوكسيديل 2%

الفرنسي

أتمنى افدتك .......

Mostafa Sabbour

بخصوص ريكسول نيكسوديل
انا مصرى شغال فى قسم التجميل فى صيدليات العزبى وبحب ادخل على المواقع اللى بتتكلم عن العنايه بالشعر والبشرة عشان اعرف اراء الناس فى المنتجات واتعلم معلومات يمكن اكون معرفهاش
لكن انا اعرف براند ريكسول كويس جدا
هو براند امريكى مش فرنسى وبينزل منتجات للعناية للبشرة والشعر
والمنتج ده محترم جدا وناس كتير بتشتريه وبيجيب نتيجة كويسة وبيجيلى فى روشتات من الدكاترة
والمواد الفعالة فيه الخلايا الجذعية , البايوتين ومجموعة زيوت وبروتينات للشعر
وبيشتغل على تنشيط لفروة الرأس ومنع تساقط الشعر وتحفيز نمو بصيلات الشعر اللى بتعانى من الضعف
لكن هو مش زى المينوكسيديل فى انبات الشعر لكن ما مالوش اى اثار جانبية زيه ولو حابب تعرف اى معلومات عن ريكسول نيكسوديل و المينوكسيديل قولى وانا تحت امرك

أعلى