bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

سؤال بخصوص الزراعة في مصر وامكانية الذهاب لتركيا بالنسبة للمصريين

كولبالي

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

اهلا بيكم يا اهل الخبرة

اود اعرف بشدة عن افضل مكان لزراعة الشعر في مصر

في الحقيقة انى اطلعت على المنتدى هنا ووجدت ان اغلب الاعضاء بترشح عيادة الدكتور شادى المغربي ومركز اوركيد لزراعة الشعر بتاع الدكتور شريف حجازى واحمد مكاوى

ولكن ما يخيفنى هى التعليقات السلبية التى تنال من الطرفين بل واحيانا تعليقات سلبية حول الزراعة في مصر عامة وانها سيئة وهذا ما يدفعنى لأن اعيد حسباتى الف مرة قبل الزراعة في بلدى مصر

في الحقيقة اخوانى انا افضل الزراعة في تركيا بلاشك طبعا اكيد الجودة والخبرة افضل ولا تفرق معى التكاليف المهم ان العملية تنجح

لكن الشئ الوحيد الذي يمنعنى هو الخلافات السياسية بين مصر وتركيا ومن هنا اود ان اسئل اهل الخبرة وخاصة من مصر، هل المصريين مسموح لهم بالذهاب لتركيا ؟ واذا كان مسموح هل ساضطر لاخذ تصريح من الامن الوطنى والخضوع لاجراءات امنية مشددة كما سمعت من البعض ؟

ولكم منى جزيل الشكر

كولبالي

رد: سؤال بخصوص الزراعة في مصر وامكانية الذهاب لتركيا بالنسبة للمصريين

معقول ما في ولا رد !!

Ahdafweb

شوف يااخى راح اقولك نصيحتى لوجه الله انا زارع بقالى اسبوع وبقالى سنه كنت ببحث فى المراكز
اخويا زرع من سنتين عن احمد مكاوى والنتيجه اسوء مما تتخيل اولا عانى لمده 6 شهور من شعر مدفون تحت الجلد وتدخل جرحيا له وعانى جدا وكمان النتيجه ماهى حلوه وهيروح يزرع مره اخرى
اما الدكتور شادى المغربى انا معرفش عنه شىء لكن انا روحتلهم واسعارهم مبالغ فيها جدا تصل الى 35 الف جنيه
انا زرعت انا دكتور شاب هو اسمه احمد عامر اقسم بالله راح اقول لك شهادتى وانا مش طالب شىء ولا باخد من الدكتور عموله هذا لوجه الله
اولا الدكتور محترم جدا وشاب وهيتكلم معاك على انكم اصحاب وهيصؤحك بكل شىء لدرجه ان فى ناس مابيرداش يزرع ليهم
ثانيا مش هدفه الربح لانه سعر رخيص جدا مش معنى كده انو وحش بالعكس هو مش بيفكر اوى فى الفلوس لدرجه انى لما اتفقت معاه اديته جزء قبل العميله كحجز والجزء التانى مفروض كان يوم العمليه الراجل مكلمنيش فيه وانا نسيت وانا نازل افتكرت رجعتله تانى
ثالثا خد عندك بقى بعد الزراعه
اقسم بالله هذا الى عندى بالظبط
1- تورم الوجه والجبه صفر ماحصليش اى تورم نهائى
2- احمر الجلد - مافيش نهاء اى احمرار صفر
3- اى نوع من الوجه صفر محصليش اى وجع
كل الى انا بشعر بيه هو موضوع الحكه ودى هو ادانى ليها دواء ولخدما بيقضى
مع العلم دا اليوم الثامن للعمليه لدرجه انى كلمته قولتله انا حاسس انى مش زارع هو مافيش وجع ليه انا بدءت اقلق ضحك وقالى قول الحمد لله
فعلا دكتور احمد عامل من الناس الى محترمه جدا انا نفسى قولت والله لو حتى النتيجه وشحه انا مش زعلان

كولبالي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahdafweb
شوف يااخى راح اقولك نصيحتى لوجه الله انا زارع بقالى اسبوع وبقالى سنه كنت ببحث فى المراكز
اخويا زرع من سنتين عن احمد مكاوى والنتيجه اسوء مما تتخيل اولا عانى لمده 6 شهور من شعر مدفون تحت الجلد وتدخل جرحيا له وعانى جدا وكمان النتيجه ماهى حلوه وهيروح يزرع مره اخرى
اما الدكتور شادى المغربى انا معرفش عنه شىء لكن انا روحتلهم واسعارهم مبالغ فيها جدا تصل الى 35 الف جنيه
انا زرعت انا دكتور شاب هو اسمه احمد عامر اقسم بالله راح اقول لك شهادتى وانا مش طالب شىء ولا باخد من الدكتور عموله هذا لوجه الله
اولا الدكتور محترم جدا وشاب وهيتكلم معاك على انكم اصحاب وهيصؤحك بكل شىء لدرجه ان فى ناس مابيرداش يزرع ليهم
ثانيا مش هدفه الربح لانه سعر رخيص جدا مش معنى كده انو وحش بالعكس هو مش بيفكر اوى فى الفلوس لدرجه انى لما اتفقت معاه اديته جزء قبل العميله كحجز والجزء التانى مفروض كان يوم العمليه الراجل مكلمنيش فيه وانا نسيت وانا نازل افتكرت رجعتله تانى
ثالثا خد عندك بقى بعد الزراعه
اقسم بالله هذا الى عندى بالظبط
1- تورم الوجه والجبه صفر ماحصليش اى تورم نهائى
2- احمر الجلد - مافيش نهاء اى احمرار صفر
3- اى نوع من الوجه صفر محصليش اى وجع
كل الى انا بشعر بيه هو موضوع الحكه ودى هو ادانى ليها دواء ولخدما بيقضى
مع العلم دا اليوم الثامن للعمليه لدرجه انى كلمته قولتله انا حاسس انى مش زارع هو مافيش وجع ليه انا بدءت اقلق ضحك وقالى قول الحمد لله
فعلا دكتور احمد عامل من الناس الى محترمه جدا انا نفسى قولت والله لو حتى النتيجه وشحه انا مش زعلان

بشكرك جدا جدا اخى الفاضل على اهتمامك ونصايحك ربنا يجعل نصايحك دى في ميزان حسناتك في الدنيا والاخرة
طيب الان اخى الفاضل انت تكلمت على احمد مكاوى رغم انه يطلع في البرامج التيلفزيونية وحذرتنى منه .. ما رايك في شريف حجازى فهو شريكه في نفس المركز وبعض الاعضاء تشييد به ؟! هل شريف حجازى ساهم في زراعة شعر اخوك ؟
وبالنسبة للدكتور احمد عامر لا يوجد الا موضوع واحد فقط في المنتدى والعضو كاتب الموضوع يشكر فيه .. فلماذا لم يأخذ شهرة

كولبالي

اقتباس:
المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fire
https://www.hairarab.com/vb/t19518.html

شوف هذه التجربة يمكن تفيدك للاخ زرع في مصر ونتائج ممتازة في نظري

شكرا اخى لك

Ahdafweb

انا والله مش عارف الدكتور شريف بالنسبه للدكتور احمد عامل هو لسه شاب ياعنى مش بيطلع فى التلفزيون والكلام ده مع العلم انو معاه دكتوره والميزه انا واخد الدكتوره بتعت فى زراعه الشعر انت ممكن تتواصل معاه وتتكلم معاه وفى النهايه طبعا استخير ربنا وهو هيدلك على الصح وربنا يكتبلك الخير

أعلى