bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

انا عايز حد يجاوبنى اجابه كامله عشان هاخد قرار ؟

star2014

Member
انا عايز اخد قرار ف المووضوع دة انا قلقان استخدم الدواء دة مع ان دكتور كبير كتب لى عليه بسبب حاجات مواضيع خلتنى بفكر الف مره لان طبعا انا لسه ف بدايت حياتى ويعتبر موضوع الشعر دة مهم جدا بالنسبه للفتره بتاعت سنى دى عندى كام سوال وياريت يبقى اجابات كامله وتريحنى وتخلينى اخد قرار نهائى
1- هيحصل ايه من الدواء دة اثناء الاستخدام يعنى اتوقع ايه ؟
2- لو اتحط ع الشعر السليم هيوقعوا لان الدكتور قالى حطوا ع الفروه كلها حتى الشعر السليم ؟
3-موضوع مدى الحياه انا سمعت من المنتدى دة انا مع الوقت الفعاليه هتقل ولقيت عضو كاتب ان لو بطلتوا 10 ايام الجسم مش هيتعود عليه هل الكلام دة صحيح ؟
السوال الاخير والمهم هى الفيديو دة بتاع نتايج الدواء صحيح ولا دعائى وبس http://www.youtube.com/watch?v=vvb_JMC1aLc
اسف انى طولت عليكوا وعارف ان اسئلتى كتير بجد مش هنسى انكوا ساعدتونى ربنا يجعلوا ف ميزان حسناتكوا مستنى الرد الكريم من الاعضاء المحترمين .

rigid

Member
اذا كان التساقط قليل توقع نتائج ممتازة في فترة ٦ شهور باذن الله والريجين تستخدمه طول العمر لكن لا تستخدمه على الشعر السليم اذا انقطعت عن العلاج احتمال تصير ردة فعل قوية ويزيد التساقط اذا وقفت ٣ ايام او اكثر يختفي او ينتهي مفعول المينوكسيديل من الجسم بالنسبة لضعف المفعول يختلف من شخص لاخر واعرف واحد يستخدمه سنين ولم يضعف او يتأثر شعره.

بالتوفيق

star2014

Member
تسلم بس الاجابه مش كامله يعنى ف 3نقط ناقصين
1 - الفيديو مش اتجاوبت ان كان صحيح ولالا؟
2-موضوع قابليه الجسم وانى اخد منوا اجازه 10 ايام عشان الجسم مش يتعود ؟
3-لو اتحط ع الشعر السليم كاوقايه ف ضرر وايه هو ؟

rigid

Member
الفيديو ممكن يكون صحيح بنسبة كبيرة
تركه 10 ايام خطأ كبير لاكن بالامكان تستخدم مرة واحدة يوميا بدل مرتين والله اعلم
ماله داعي تحطه على الشعر السليم لانو استنزاف وقد يكون مضر لو وقفت المنتج يتساقط بشكل اسرع .

الدواء صنع لشي محدد فاستخدمه على هذا الاساس

بالتوفيق

star2014

Member
اول مره القى رد سريع ومن نفس الشخص اللى جاوب ههههههههههههههه معجزه ف حد زاتها متشكر جدا بس استنزاف من جانب ايه ؟

rigid

Member
هههه

استنزاف مال وتستهلك العلاج في وقت قصير.

star2014

Member
ههههههههههههههههه احنا متربيين ع الخساره دايما خسرانين حتى لو كسبنا ولا يهمك اخى المهم هل سيسبب ضرر او شى ؟ تدوم الضحكه يارب

rigid

Member
آمين جزاك الله خير

ان شاء الله مافيه ضرر وبالتوفيق

أعلى