bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

ارجو من الجميع المساعدة وابداء الراى

رامى وبس

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة.اولا احييكم جميعا مشرفين واعضاء وزوار.باختصار انا محتاج مساعدتكم ورايكم .انا اريد اجراء عملية زراعة شعر بس لدى حيرة فى اختيار الدكتور اللى حيجرى العملية .انا من مصر . وفى 2 دكاترة موجودين فى مصر هم اعضاء فى الجمعية العالمية لزراعة الشعر ISHRS .فى دكتور اسمو علاء الدين السحارتى انا اتصلت بية وهوة رد عليا بنفسو وسالتو اذا كانت الصور اللى على موقعة هى فعلا صور لاشخاص قام هو بنفسة باجراء عملية الزراعة لهم ام هى مجرد صور توضيحية لعملية زراعة الشعر ؟ واستغرب جدا من كلامى وقالى لا طبعا انا اللى عملتلهم العملية بنفسى........ارجو من الجميع الدخول لهذا الموقع http://www.sahartyplasticsurgery.com/arabic/5ar3.htm التابع للدكتور ومشاهدة النتائج...............منتظر آرائكم .

صاحب الموضوع

لا تتوقع أنك تستطيع بأن تضحك على عقول تفوق مستوى عقليتك المتواضعة

طريقة غبية بصراحة لطرح هذة الدعاية

اكره الاطفال الذين يبحثون عن ربع جنية

حتى لو تضرر ملاين البشر من تصرفاتهم الطفولية

اهم شي الحصول على الجنية

اتمنى من المشرفين التخلص من هذة الفئة

رامى وبس

اولا " انا بدات كلامى بتحية الاسلام وحضرتك ماردتش .فى اسلوب محترم كنت تقدر ترد بية احسن من كدة

ثانيا "مش حرد عليك بنفس اسلوبك لانى انسان محترم .على فكرة انا دكتور كيميائى ومدير معمل يعنى فى غنى عن انى اسوق لاى دكتور او انى اعملو دعاية لانى فى غنى عن الربع الجنية اللى حضرتك بتتكلم عنو.

ثالثا " كل الموضوع انى والله العظيم محتار اختار اى دكتور فى مصر وربنا يشهد على نيتى و انى ماليش اى علاقة باى دكتور منهم .انا كنت دخلت قبل كدة وسالت كل من الاعضاء اصلع ملعلع ومستر هابى اذا كان يعرفو دكتور كويس فى مصر ولا لا لانى محتار ومش عاوز اسافر برة مصر.ودخلت على تجربة العضو احمد احمد اللى اجرى العملية عند الدكتور احمد عادل لكن للاسف انى احمد مانزلش اى صور وطالت المدة وبردو احمد مافيش صور لية دة خلانى اعتبر ان تجربة العضو احمد مش موجودة اصلا لانها غير مدعومة بالصور ودخلت على موقع الدكتور احمد ولاقيت بعض الصور بس كنت شايف انها عادية كانو تقريبا 3 صور بس لقيتو بردو حاطط موقع الدكتور علاء السحارتى وبيقول ان هوة كمان شاطر وبردو عضو فى الجمعية العالمية لزراعة الشعر .دخلت ع الموقع بتاعو لقيت شكلو قديم شوية بس لقيت صور كتير ونتايج كويسة بس كنت محتار لان اكتر الصور احس انها لناس اجانب مش عرب مثلا او مصريين . واللى فعلا كان محيرنى اكتر ان مافيش حد فى مصر بصراحة ممكن يطلع نتايج بالشكل دة والا اذا كانت كل الناس راحت لية وكمان اكيد كنت حلاقى تجارب هنا فى المنتدى لاى حد اجرى العملية عندو لكن ماعتقدش ان فية اى حد اجرى عندو عملية .عشان كدة اتصلت بالدكتور وسالتو اذا كانت دى عمليات اجراها بالفعل ولا لا

اخر حاجة واسف جدا للاطالة..............كل اللى انا طالبو هل الصور اللى انتو شفتوها اقدر انى اصدقها ....يعنى ان يكون فى دكتور فى مصر بيعمل عمليات بالشكل دة واقدر اثق فية ولا لا
اسف جدا مرة تانية للاطالة بس حبيت اوضح كل تفاصيل الموضوع ..........وللجميع خالص تحياتى

أصلع ملعلع

متميز
صاحب تجربة
إذا كنت تستطيع التواصل مع اصحاب الصور فهذا سيعطيك المعلومات التي بها
تستطيع القرار
ولكني اشك في ذلك
فلا تغرك صور الموقع ودعايته
تحياتي

السيد رامي و بس لا انصحك باجراء العملية بمصر و انصحك بل التوجة الى تركيا و خاصة اسطنبول
و اختيار مركز متخصص في الزراعة لا المراكز التي امتهنت الزراعة
و تمنياتي للك بل التوفيق

رامى وبس

السلام عليكم .العضو المحترم اصلع ملعلع الذى لا يتوانى فى الرد على اى استفسار من اى فرد تقبل خالص تحياتى لك

فعلا انا ممكن اعمل كدة بس موضوع انى اتواصل مع حد يكون عمل فعلا زراعة عندو يعنى ممكن يكون صعب شوية

بس هوة دة الحل اللى قدامى حاليا والله المستعان وعموما كل اللى ربنا كاتبو ليا حيكون والحمد لله على كل حال

العضو المحترم عبد العزيز 13شكرا لتفاعلك وردك . وانا عارف فعلا ان تركيا هى الحل..........بس ادينى بحاول لاخر لحظة انى اعملها فى مصر لانى مش حابب السفر يعنى ..شكرا ليك مرة تانية ودعواتكم بئى

أعلى