bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

سؤال يا دكاتره الله يكرمكم في حاجه مهمه جدا جدا بالنسبالي

midogamal

سلام عليكم انا ميدو من مصر و بجد فرحان جدا بالمنتدي ده علشان فعلا الكل هنا بيستفاد بالرغم من اني عرفته بعد فوات الاوان..........الحمد لله علي كل شئ المهم :
انا عندي 27 سنه و كنت عملت عمليه زراعه شعر صناعي من حوالي 4 سنين و طبعا عملتلي التهابات و دمامل و الشعر سقط كله بعدها عملت عمليه زراعه شعر طبيعي عند دكتور اسمه مجدي عبد السلام في مصر و الله يا جماعه اقسم بالله مش بفتري عليه ولا بظلمه الدكتور ده معندوش فكره و حرامي و نصاب و مش متمرس و معاه واحده في العياده سكرتيره بتشتغل معاه في الزراعه و الاتنين علي قدهم خالص .....زرعلي حوالي 500 شعره و الله ده الي طلع و الشعر الي طلع طلع مش كويس خشن و متعرج مع العلم بأن شعري ناعم جدا ....السؤال هل ممكن عمليه الزراعه الصناعي الي فاتت تكون اثرت علي راسي و هل ممكن اصلاح الشعر الطبيعي المزروع بأي حال من الاحوال ؟ و لو عملت زراعه شعر طبيعي ف مكان كويس حتكون النتائج كويسه و لا حتتأثر ايضا مع العلم ان فروه راسي حاليا سليمه 100 ف 100 ولا يوجد اي التهابات ؟ افيدوني الله يكرمكم سريعا و كل سنه و حضراتكم بخير

عذرا للتاخر بالرد
ممكن إصلاح عمليات زراعة الشعر الخاطئة او الناقصة و نسب النجاح لديك تعتمد على وفرة المنطقة المتبرعه الخلفية من الرأس و مقدار التندب الحاصل في مقدمة الرأس الناجم عن زراعة الشعر الصناعي التي اجريتها سابقا .

أعلى