bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

الشعر القديم الغير مزروع

Hazem123

سلام عليكم
شباب سؤال.. بقالي اسبوعين زارع ولحد دلوقتي السعر القديم مرجعش يطلع تاني والشعر المزروع في تساقط مستمر والكثافة قليلة جداااا.. دلوقتي بتمنى بس شعري القديم يرجع زي ماكان عشان يغطي راسي شوية.. حد عنده تفسير؟؟ شكرا مقدما

ولد نجد 1

Active Member
رد: الشعر القديم الغير مزروع

بس اسبوعين ياعمي لسا قدامك شهرين وثلاثه ولا راح تشوف نتائج الفتره هذي لاتحكم على الزراعة ابدا اول شهرين بيكون تساقط بالشعر المزروع وقشور انت لازم تصبر حتى الشهر الثالث حتى يخف تساقط الشعر المزروع ويبدا الشعر الجديد بالنمو والحكم الكامل على نجاح او فشل العملية بعد الشهر التاسع والبعض يقول بعد مرور سنة

قروع

متميز
صاحب تجربة

انا نفس وضعك اخوي و صار لي ٤٥ يوم زارع
ولسى الشعر القديم ماطلع نفس اول
المركز بيقول انه طبيعي هالشي وراح تتعافى المنطقه المزروعه تدريجي ويطلع الشعر القديم مع الجديد سوء
وكذالك
الاخون بالمنتدي
بيتفقوا مع كلام المركز
اما عن الشعر المزروع لا تستعجل النتائج ماراح تظهر الا بعد ٥ شهور الي ٦ شهور
عن تجربه سابقه

نتمنى لك نتايج مرضيه

Hazem123

بس اسبوعين ياعمي لسا قدامك شهرين وثلاثه ولا راح تشوف نتائج الفتره هذي لاتحكم على الزراعة ابدا اول شهرين بيكون تساقط بالشعر المزروع وقشور انت لازم تصبر حتى الشهر الثالث حتى يخف تساقط الشعر المزروع ويبدا الشعر الجديد بالنمو والحكم الكامل على نجاح او فشل العملية بعد الشهر التاسع والبعض يقول بعد مرور سنة

يا اخي والله بفرح لما القيك رادد :) ربنا يكرمك ويجعله فميزان حسناتك وانا لسة عند وعدي بالمكرونة بالصلصة :))) بس شوف طريقة اوصلك بيها خاص

Hazem123

المشكلة فالناس الي حواليك.. يقولك بدل مانشوف شعر زيادة بعد العملية نشوفك اقرع زيادة وانت فاهم النفسية بتتعب من الكلام ده.. الله يسترها

أعلى