bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

سوال سريع

kareim

السلام عليكم
يا جماعة حد جرب دواء hair plus back ؟؟؟؟
و هل دة افضل منتج متاح في السوق ( مصر ) و لا في منجات افضل منة بس يكون في نفس الرنج بتاع الفلوس ؟؟؟
سوال تاني معلش هل بيفرق المنتج المصري عن المستورد ؟؟ و لية الفرق الرهيب في السعر مابينهم ؟؟
مثلا hair plus back ب75 و regaine ب750 ؟؟

ENG.AHN

رد: سوال سريع

اولا ال rogaine ب حوالي 250 جنيه للعبوه
انا مجرب ال performa extra وهو انتاج الشركه الاندلسيه
لكن سمعت ان hairback من انتاج شركه ادويه مينا فارما اكبر من الاندلسيه
بص انا مش خبير انا عن نفسي بقي جربت rogaine و performa بس مده قليله اقل من شهر بس الفرق الى لاحظته هو حاجتين اول حاجه مده الامتصاص والتزييت ال performa بيقعد مده محترمه ممكن توصل ل ساعه ع راسك وانت حاسس بيه و بحس ان البريفورما ملمسه مزيت كتير عن ال roagine

kareim

اولا ال rogaine ب حوالي 250 جنيه للعبوه
انا مجرب ال performa extra وهو انتاج الشركه الاندلسيه
لكن سمعت ان hairback من انتاج شركه ادويه مينا فارما اكبر من الاندلسيه
بص انا مش خبير انا عن نفسي بقي جربت rogaine و performa بس مده قليله اقل من شهر بس الفرق الى لاحظته هو حاجتين اول حاجه مده الامتصاص والتزييت ال performa بيقعد مده محترمه ممكن توصل ل ساعه ع راسك وانت حاسس بيه و بحس ان البريفورما ملمسه مزيت كتير عن ال roagine

يغني تنصحني اجيب Performa ؟؟؟

ENG.AHN

يغني تنصحني اجيب Performa ؟؟؟

وانا بقولك ان البيرفورما بيقعد مده طويله حاسس بيه ع شعرك او انه ملمسه مزيت اكتر من ال rogaine ده عيب فيه البيرفوما مش ميزه .. كده اعتقد ان امتصاصه اقل من rogaine

انا مجربتش ال hairback عشان اقدر احكم بينهم هما الاتنين .. انا هقولك تجربتي بظبط .. انا اول حاجه اشتريت rogaine واستخدمته شهر وفكرت فيها قولت صعب اداوم عليه وهو ب 250 ف الشهر !! .. فقررت اجيب بريفورما عشان ارخص وسمعت انه كويس مكنتش لسه سمعت عن hairback وبعد كده لما استخدمت البريفورما لقيته كويس بس طبعا ال rogaine احسن .. فقررت اشتري علبه performa وعليه rogaine واستخدم ال روجين وانا نازل الشغل الصبح والبريفورما بليل ..مش عارف الموضوع ده صح ولا لا بس انا قررت كده والسلام قولت نص العما ولا العما كله .. وسمعت ان الهير باك كويس بس مجربتوش

أعلى