bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1
bnr1 bnr1 bnr1 bnr1

حد يعرف الدكتور الب اصلان

البحرين

السلام عليكم ياريت حد يفيدني انا ناوي ازرع خط الجبهة فقط في تركيا وافكر في دكتور الب اصلان
فهل احد يعرفة وهل عندكم تجارب له يا ليت تفيدوني مابي اسلم نفسي لدكتور مو شاطر

alsemiri007

المشرف العام
ما قد سمعت بالدكتور هذا من قبل بس ممكن تعطينا اسم العيادة او المستشفى
او بامكانك تشوف تجارب الاعضاء وتتواصل مع العيادات اللي سووا فيها

انا كنت فى تركيا انا وواحد صاحبى كان حابب يعمل العمليه عنده لاكن الدكتور رفض يعمله العمليه ...لان ضغطه كان مرتفع ١٤٣على ١٠٢..واعطاه حبوب لتنزيل الضغط لاكن للاسف مش نزل الضغط خالص.واللى شفته هناك ان الدكتور منظم والعياده نظيفه ومعقمه فوق الوصف ...وشفت عنده امريكان وايطاليين وليبيين وعراقى ...وشفت بنات عرب عنده بيعملوا عمليات ..واخدت كارت من عنده .............من الاخر دكتور ممتاز جدا

ووممكن انزلك صور العياده وشهاداته .........فيه دكتور اسمه اسلان تانى يمكن بتتكلم عنه .............لاكن الب اصلان ده مركزه فى ***** بك ومشهور جدا ........انا صورت شهاداته ومركزه

5aled

Member
انا كنت عنده قبل ثلاث اشهر كنت ناوي ازرع وقلت ما بستعجل بخليه يفحص المنطقه المانحه ..

والله دخلت عيادته على العصر حصلت 4 جالسين يزرعون متزاحمين جلست بالاستراحه واشوف كل شوي واحد يطلع واحد يدخل يكمل للاول ثم يعطونه استراحه شاهي ثم يدخل الثاني وعلى هالحال المهم سحبت فنسي ومشيت يوم شفت الوضع كذا بزنس ما ارتحت ابد .. وخاصه العياده داخل عماره سكنيه شقق

هو حضرتك مصرى................؟ لانى مصرى ........انا رحت تركيا والمنسقيين هناك واحد اسمه سامح والتانى محمود

انا مبعرفشى انزل صور او اعرف رقم الموبايل .......ياريت لو تعرف تكلمنى ....او ضيف اميل الفيس عندك وكلمنى لان فيه حاجات مش بعرف ادخل فيها على المنتدى

أعلى